sista dagen.

Imorgon åker jag tillbaka upp till Vasa. Jobbet kallar igen och min regniga semester är därmed över.
Alltid känns det lite surt att åka iväg hemifrån. Men skönt skall det bli att få lite program.
Tysken E kommer jag dock att sakna, men hon åker ju själv i och för sig iväg snart. Familjen har självklart varit kul att träffa lite också.

Att augusti börjar imorgon innebär även att skolan och praktiken börjar om precis 1 månad. Det kommer att bli så ofantligt spännande att jag är mållös.
Som extra bonus kommer jag att få sällskap av klasskompisen H som också skall praktisera i Sthlm. Vi är lyckligt lottade vännen.
Därtill hoppas jag få träffa lite av mina forna Paradise-kompisar som för tillfället är studeranden bosatta i Sthlm.

dagsschemat står 3 hårklippningar. Alla tar tillfället i akt innan jag åker iväg. Packning, kompisumgänge och middag med familjen ikväll.
1 Anonym:

skriven

Tack för klippningen, känns nog som om håret har mera volym nu :)

2 linda:

skriven

nemas problemas. hoppas det hjälpt fast vi tog så lite. fast du kanske tycker de for mycket, så brukar man ju oftast tycka själv..:)

Kommentera här: