mitt vinterland


image233Andra snön för den här vintern kom igår. Såhär såg det ut längs Vasas gator då jag gick hem kl.04 inatt. Visst är finska vintern härlig? Jag hade inte en torr fläck på mina strumpor då jag kom in i mitt hem. Det gör gott för förkylningen det.
Men det gjorde säkert BodyPump passet igår också...

Sitter och äter min frukost. Klockan 13 på eftermiddagen. Har sovit bort halva dagen, men känner mig för en gångs skull rätt utvilad efter en arbetsnatt. Förkylningen har lättat lite grann också, men den känns fortfarande.
Funderar på vad jag skall hitta på idag. Förslag? Skall ringa upp mina favoriter nu och kolla vad de har i görningen. Jag gissar att det blir ett cafébesök, någon kort genomgång i butiker och sedan träning. Det där vanliga med andra ord.
Men det är inget fel på det. Jag råkar gilla det där vanliga.

Kommentera här: