valborgsfirande.

nepp, inget firande det här året heller för min del.
Nu skall jag börja dra mig mot en hemmafest för att sedan fortsätta till jobbet. Kl. 20-04 skall ja servera drinkar åt alla vapp-firare.
Sedan skall jag få sova ca 5h innan jag skall tillbaka på jobb kl.11-20. Money talks.
Hade planerat att gå på vappmiddag, men det blev inget av det.  Kanske lika bra att slippa pröjsa 25 euro för lite mat och vin.
Men tyvärr får jag även skippa invigningen av finklänning för i år. Hade sett fram emot att få bära min fina studentklänning igen.  Mössan struntar jag dock i, den har inte prytt mitt huvud sedan studentdagen.
1 elin:

skriven

då va int jag den enda som jobba på vappen. Suck, synd om oss, men pengarna rullar in:P Din klänning är gudomligt snygg, så kiva färg på den också. Synd att dom oftast blir hängande i skåpe, int varje dag man får chansen att klä upp sig lixom..

Kommentera här: